KEZELJE HÍRNEVÉT AZ ALÁBBI TIPPEK SEGÍTSÉGÉVEL

KEZELJE HÍRNEVÉT AZ ALÁBBI TIPPEK SEGÍTSÉGÉVEL

A jó üzleti hírnév kezelés fontos szempont a vállalkozás növekedésében. Az üzleti világ nagyon versenyképes. Ha egy cégnek rossz a hírneve, az ügyfél könnyen máshoz fordulhat. Egy vállalat végleg elveszítheti üzletét, ha ez megtörténik. Olvassa el a következő cikket, hogy megtudja, hogyan kezelheti hatékonyan vállalkozása hírnevét.

Ügyfelei bizalmának biztosításához kulcsfontosságú az őszinteség és az átláthatóság. Ne távolítsa el, és ne próbálja elfedni a negatív bejegyzéseket webhelyéről. Ezzel úgy tűnhet ügyfelei számára, mintha figyelmen kívül hagyná aggályaikat, vagy egyszerűen nem törődik velük. Mindig legyen őszinte a vállalata esetlegesen felmerülő problémáival kapcsolatban.

Mielőtt túl sok erőfeszítést fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, mennyire van szüksége, ha van ilyen. Keressen vállalkozásában a Google és a Bing segítségével. Jönnek-e negatív eredmények? A vállalkozása által üzemeltetett webhelyek és blogok csak néhány találat esetén jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy kiesik a munkája.

Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn, segítenek az üzleti jelenlét kialakításában online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen közzé kell tennie az állapotokat. Amikor információkat tesz közzé egy közösségi média webhelyen, használjon kulcsszavakat, és adja meg olvasóinak azokat a információkat, amelyekre valóban szükségük van.

Hálásnak lenni. Ha valaki jó véleményt ír a cégéről, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön vásárlójának egy bizonyos százalékos kedvezményre jogosító kupont a következő vásárláskor. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönjük visszajelzésüket.

Online vállalkozása hírnevének javítása érdekében ügyeljen arra, hogy sok tartalmat tegyen közzé. Bár szinte lehetetlen teljesen eltávolítani a negatív tartalmat az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmat a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira tolják. Ezért, ha a cég negatív megjegyzései visszaszorulnak az ötödik vagy hatodik eredményoldalra, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.

Amikor a közösségi oldalakon tartózkodik, győződjön meg arról, hogy mindent megtesz, hogy a lehető legvalódibb hangzású legyen. Ha túl cégesnek vagy túl hétköznapinak próbál hangzani, akkor csak nagy hamisságnak tűnik. A legjobb, ha talál valami középutat, amely lehetővé teszi, hogy természetesebben cselekedjen.

Meg kell terveznie vállalkozása online lépéseit. Nem kezdhet el véletlenszerűen válaszolni az ügyfelek összes bejegyzésére. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog hozzájuk viszonyulni, és mit fog mondani. Ennek elmulasztása problémákat okozhat Önnek.

Minél jobban terjeszkedik cége, annál több ügyféllel kerül kapcsolatba. Lesznek olyan esetek, amikor panaszokkal találkozik, és tudnia kell, hogyan kezelheti őket. Nemcsak ez, hanem tudnia kell, hogyan kell a legmegfelelőbb módon kezelni, amely minden érintett fél számára elfogadható.

Mindig emlékezzen arra, hogy nincs mód mindenkinek a kedvében járni. Sok cégtulajdonos annyira elcsügged, amikor negatív visszajelzést kap, hogy megengedi, hogy az alakítsa vállalkozása formáját. Bár nem jó érzés negatív dolgokat látni önről, ne hagyja, hogy ez lehangolja.

A cég imázsa értékes. Ha vállalkozásának jó hírneve van, az emberek ajánlani fogják Önt barátaiknak és családtagjaiknak. Ügyfélbázisa nőni fog, és cége jövedelmezőbbé válhat. Ezért fordítson időt a jó hírnévkezelés elsajátítására. Ez nyereségesebbé teszi cégét.