Nagyszerű ötletek a cikkek lehető legtöbb kihozatalához

Nagyszerű ötletek a cikkek lehető legtöbb kihozatalához

Még akkor is, ha már sokat tud a cikkmarketing használatáról, mindig van még mit tanulnia. Lehet valami igazán kicsi, de ettől függetlenül jelentősen befolyásolhatja forgalmát. A következő cikk elolvasásával ellenőrizze, hogy jártas-e a cikkek marketingjében.

Ismerje a díjtételeket. A leányvállalatokkal dolgozó vállalatok különböző díjakat számítanak fel, néha attól függően, hogy milyen típusú marketinget szándékoznak velük folytatni. Ellenőrizze ezeket a díjakat, és ügyeljen arra, hogy  minden olyan díjra figyeljen, amely a szerződésben elrejtett "induló" díjakból állhat. Ne fizessen valamiért, ha nem tudja, mi az.

Webhelyének az interneten történő marketingje során fontos, hogy ne hozzon létre sok irreleváns cikket, amelyek tele vannak különféle linkekkel az adott webhelyére vagy blogjára. Ez nemcsak a legtöbb olvasót azonnal kikapcsolja, hanem a legtöbb könyvtár egyenesen megtiltja a szolgáltatásaik újbóli használatát.

Az egyik dolog, amit szem előtt kell tartani, ha online piacon próbálkozik, az az, hogy megfelelően töltse ki webhelye címkéjét. A címcímkében fel kell használnia a webhelye szempontjából releváns kulcsszavakat. Ezenkívül más módon írja le az oldalait, mint más webhelyek.

Ha e-mailt küld, feltétlenül tájékoztassa olvasóit arról, hogy örömmel fogadja a visszajelzéseket. A legtöbb fogyasztó szívesen ad hozzájárulást egy vállalkozáshoz. Ez segít elfogulatlan nézőpontot adni. Ezenkívül új ötleteket is megismerhet a prezentáció jobbá tételéhez.

Tegye értelmessé címeit az olvasók számára. Mindig szerepeljen a cikk fő pontjai a címben, hogy az olvasó tudja, mire számíthat, és választhatja, hogy el akarja-e olvasni vagy sem. A figyelemhossz rövid, ezért győződjön meg róla, hogy az elején elkapta őket.

Keressen egyedi és okos módszert arra, hogy cikkét promócióvá tegye. Az olvasók szeretik, ha egy író valami újat és érdekeset próbál ki. Itt szokták látni a termékleírást / áttekintést / itt vásárolják meg. Ha kitalálhat egy másik módszert terméke népszerűsítésére, az olvasók összegyűlnek, és általában vásárolnak.

Vonzza be olvasóit egy kérdés feltevésével. A címben szereplő kérdéses szavak gyors felkeltése lehet valakinek a figyelme. Tartsa meg figyelmüket azzal, hogy megpróbálja teljesen megválaszolni az előzőleg feltett kérdést, különben csalódott olvasókhoz juthat, akik máshova fordulnak a jobb válasz érdekében.

Cikk írásakor győződjön meg róla, hogy tisztában van a szükséges szószámmal. A jól megírt cikket nem lehet elfogadni, mert nincs elég szó. Ha semmilyen módon nem tudja megtudni, hogy hány szót írt, akkor mindig vannak online szószámlálók.

A következő cikk első vázlatának elkészítésekor ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk elkészült. Az ilyen részlet az összetétel közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást a vázlat elkészültéig. Gyorsabban fog írni - és jobban is.

Olvasson el sok cikket, amelyet más vezető szerzők írtak. Fordítson különös figyelmet arra, hogyan formázzák cikkeiket. Az általuk tartalmazott címek típusa és azok a témák, amelyekre összpontosítanak, mind fontos információk lehetnek, amikor saját darabjait szerkeszti. A tanultakat akár saját cikkei közé is beillesztheti.

Biztos vagyok benne, hogy ez a cikk kinyitotta a szemét a cikkmarketing előtt. Ha olyan, mint a legtöbb ember, akkor megtette. Senki sem tud mindent, ha valaki úgy gondolja, hogy tudja, akkor valószínűleg közelebb áll a kudarchoz, mint a legtöbb ember. Használja a cikk tippjeit, hogy jó úton haladjon és sikeres legyen üzleti vállalkozásában. Idővel a marketing hatása növekszik, és új üzletet hoz létre, mert szilárd cikkmarketing elvekből épül fel.