E-mail marketing segítségre van szüksége? Olvasson Tovább

E-mail marketing segítségre van szüksége? Olvasson Tovább

Senki sem akarja, hogy az e-mail fiókja tele legyen reklámmal, ezért az Ön e-mail marketingesként való feladata, hogy elküldje olvasójának azt, amit valójában szeretne. Az informatív, érdekes és szórakoztató e -mailek legyenek a célja, de hogyan érheti el ezt? Folytassa az olvasást, hogy találjon néhány kiváló tippet a terület szakértőitől.

Próbáljon meg egy e-mailt követni ügyfelei számára egy értesítéssel, amely felszólítja őket, hogy ne halasszák el az időt. Illesszen be egy javaslatot a válaszba, hogy most vásároljon. A befejezés azt mondhatja nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget a várakozással. Ehelyett most kell cselekedniük, hogy a teljes hasznot learassák.

Legyen különösen óvatos, amikor az első három e-mailt új ügyfeleknek küldi. Az új ügyfeleknek egy bemutatkozó e-mailt kell kapniuk, amelyben felkérik őket, hogy csatlakozzanak a marketinglistához. Miután elfogadták a meghívást, a következő e-mailben tájékoztatni kell őket azokról a kedvezményekről vagy különleges ajánlatokról, amelyekre most, hogy feliratkoztak, számíthatnak. A harmadik e -mailnek tartalmaznia kell első hírlevelét és különleges ajánlatát.

Mindenképpen tesztelje a különböző e-mail formátumokat. E-mailjei legelején tüntesse fel a legfontosabb információkat, valamint az új ajánlatokat. Próbáljon ki különböző megközelítéseket, hogy megtudja, melyik adja a legjobb reakciót. Ha megvan a sikeres formátumok rövid listája, folytassa a használatát. Ez segít ügyfeleinek elvárásokat formálni a jövőbeli e -mailekkel kapcsolatban, és lehetővé teszi számukra, hogy könnyen megtalálják a keresett információt.

Ne küldjön hetente egyetlen e-mailnél többet. Ne feledje, hogy olvasói valószínűleg naponta sok e-mailt kapnak. Ha hetente egynél több e-mailt kezd el küldeni, előfordulhat, hogy az ügyfelek nem figyelnek rájuk, vagy teljesen leiratkoznak, ami elveszíti azt a nagyszerű tartalmat, amelyet az összeállítással töltött.

Kerülje a fontos marketingüzenetek kiküldését a nagy ünnepekhez túl közel. Ezekben az időkben az embereket valószínűleg a személyes problémák, a nyaralások és a különféle más üzletekből származó elárasztások foglalkoztatják. Ez alól azonban lehetnek kivételek. Ez alól kivételt képeznek az olyan különleges promóciókra vonatkozó e -mailek, mint a Black Friday.

Legyen kreatív az e-mail terveivel, hogy megtudja, mi működik a legjobban. Küldjön néhány e -mailt olyan tartalommal és linkekkel, amelyek betűtípusukban és szövegükben különböznek egymástól. Játsszon a kép elhelyezésével, beleértve a gombokat és logókat. Az e-mailek elküldése után derítse ki, hogy melyiknek volt a legjobb átkattintási aránya. Egyelőre maradjon ezeknél, de időnként változtassa meg, hátha talál olyan módszert, amely még jobban működik. A több kattintási arány több értékesítést jelent.

Amikor e-mail marketing kampányt készít, fontos tudnia, ki a célközönsége. A piaci réssel kapcsolatos megfelelő kutatás segít meghatározni célközönségét, és hatékony e-mail marketing kampányt hozhat létre. A megfelelő ügyfelek megcélzása kulcsfontosságú a sikerhez.

Próbálja meg személyre szabni üzeneteit az e-mail címzettjeihez. Próbálja meg feltüntetni a nevüket az e-mailben, hogy melegebbnek és személyesebbnek érezze magát. Ez segíthet jobb kapcsolatok kialakításában az ügyfelekkel, és előfordulhat, hogy hajlamosabbak elolvasni az Ön mondanivalóját ezekben a személyre szabott e-mail üzenetekben.

Időnként érdemes megváltoztatni az e-mailek formátumát. Ha rendszeres e-maileket küld HTML-ben, érdemes időnként egyszerű szöveges formátumban is megtenni. Ha az üzenet jól van megírva, az segíthet kapcsolatba lépni az ügyfelekkel, ami növeli a vágyat, hogy támogassa cégét, termékeit vagy szolgáltatásait.

Egy nap ön is szakértő lehet a saját szakterületén, de egyelőre annyit kell tanulnia, amennyit csak tud, hogy csiszolhassa a készségeit, és új ötletekkel szolgálhasson. Ez a cikk nagyszerű lépcsőfok, de ne álljon meg itt – gyakorolja a tanultakat, és folytassa az olvasást, és a siker elérhető lesz!

gluténmentes termék,gullón keksz,gullón keksz,gullón,zuhanypanel

1. gluténmentes termék

2. gullón keksz

3. gullón keksz

4. gullón

5. zuhanypanel 

gluténmentes termék,gullón keksz,gullón keksz,gullón,zuhanypanel