E-MAIL MARKETING A NYERESÉG NÖVELÉSE ÉS AZ ÜGYFELEK MEGTARTÁSA ÉRDEKÉBEN

E-MAIL MARKETING A NYERESÉG NÖVELÉSE ÉS AZ ÜGYFELEK MEGTARTÁSA ÉRDEKÉBEN

A sikeres cég működtetésének nagy része az, hogy megtanulja, hogy elterjedjen a vállalkozásáról a hír. Ehhez erős marketingkampányra van szükség; cége marketingjének egyik legjobb módja az e-mail marketing használata. Az e-mail marketing okos módja lehet a célpiac elérésének, és íme néhány nagyszerű tipp a sikerhez.

Az e-mail marketing használata előtt hozzon létre egy teszt e-mailt, és küldje el egy barátjának vagy családtagjának. Szerette láthatja, hogyan néz ki az e-mail, és visszajelzést adhat Önnek. Így, ha bármilyen változtatásra van szükség, azt megteheti, mielőtt elküldi az e-maileket az ügyfeleknek.

Kérjen visszajelzést ügyfeleitől az e-mailjeivel kapcsolatban. Mivel az Ön ügyfelei a legfontosabb részét képezik kampányának, fontos tudnia, hogy elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid kérdőívet néhány kérdéssel arról, hogy mit szeretnek és mit nem.

Legyen különösen óvatos, amikor az első három e-mailt új ügyfeleknek küldi. Az új ügyfeleknek egy bemutatkozó e-mailt kell kapniuk, amelyben felkérik őket, hogy csatlakozzanak a marketinglistához. Miután elfogadták a meghívást, a következő e-mailben tájékoztatni kell őket azokról a kedvezményekről vagy különleges ajánlatokról, amelyeket most, miután feliratkoztak, megkaphatják. A harmadik e-mailnek tartalmaznia kell az első hírlevelet és a különleges ajánlatukat.

Kerülje a nagyobb e-mail-marketing üzenetek küldését ünnepek idején. Sokan soha nem is fogják látni az Ön e-mailjeit, mert nem lesznek az irodájuk vagy a számítógépük közelében. Van néhány kivétel. Ezek közé tartozhatnak a Black Friday akciókkal kapcsolatos e-mailek vagy más alkalomspecifikus kampányok.

Fontos, hogy a barátságos űrlapsor olyan legyen, amelyet előfizetői felismernek. Például ne a cégének vezérigazgatója küldje el az e-maileket. Előfordulhat, hogy az olvasó nem tudja, kitől származik, és egyszerűen törli az e-mailt. A tárgysorban írja be a vállalkozás nevét.

Minden marketinges e-mail alján helyezzen el egy linket, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy könnyen leiratkozhassanak. Ha valaki nem szeretné megkapni az üzeneteit, jobb, ha egyszerű módot nyújt a leiratkozásra, mint a spam mappájába kerülni. Segít megvédeni hírnevét is, mint ügyfeleit tisztelő vállalkozásként.

Ha képeket használ az e-mailes hírleveleiben, tegyen szöveget a képek jobb oldalán. A kutatások azt mutatják, hogy az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak egy linkre vagy gombra, amely a kép bal oldalán van elhelyezve, mint azokra, amelyek az oldalon bárhol máshol találhatók.

Ha a legtöbbet szeretné kihozni az elküldött e-mailekből, próbáljon meg minden üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak tudniuk kell, hogy mit akarnak mondani az üzenet elolvasását követő néhány másodpercben. Adjon nekik cselekvésre való felhívást, amely egyértelmű, és amelyre könnyen reagálni tudnak.

A maximális hozzáférhetőség érdekében többrészes formátumban küldje el e-mail marketingüzeneteit. A HTML-t támogató vagy felhasználó által engedélyezett e-mail kliensek HTML formátumban jelenítik meg a tartalmat. Ha azonban valaki megkapja az Ön e-mailjét, és csak szöveges tartalmat engedélyez, akkor ezt fogja látni. Ezzel mindenki láthatja üzenetét, ügyfelétől és beállításaitól függetlenül.

Az e-mail marketing lökést adhat vállalkozásának, vagy árthat vállalkozásának. Használja az itt található tippeket, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az e-mail marketingterv azt csinálja, amire szüksége van; alkalmazza őket e-mail marketingjére, építsen kapcsolatokat ügyfeleivel, és növelje nyereségét.